luni, 1 februarie 2016

Profesorii nu pot fi obligati sa insoteasca elevii cu microbuzele scolare!

Desi ISJ Olt nu da semne de revenire va promit ca nu voi pierde aceasta lupta.
In curand voi incepe sa postez raspunsurile autoritatilor, cei care au insotit microbuzele scolare vor putea cere prin sindicat sau individual ca orele petrecute ca insotitori sa fie platite.
Niste bani in plus nu strica! Spor la cumparaturi!

Cei care doriti sa-mi comunicati numele scolilor care iau parte la acest abuz va rog sa ma contactati si sa-mi spuneti numele scolii iar eu promit ca voi inclina balanta in aceasta tentativa de intimidare a cadrelor didactice.

Treziti-va! Caracterele slabe vor sta mereu in umbra celor care se hranesc cu teama ce o seamana!


 Aurel









2 comentarii:

  1. Stimate domnule Dascălu,
    Numele meu este Gavriloiu Otilia, sunt prof. înv. primar la un liceu din România :). Ne aflăm în aceeași situație. Suntem obligați să însoțim elevii cu microbuzul. Nimeni nu vrea, prea puțini au curajul să o spună. Eu nu vreau să-mi asum această răspundere. Nu vreau să răspund de viața nimănui. Inspectoratul Școlar ne poate obliga? Consiliul de Administrație al școlii ne poate obliga? Așa ni s-a spus ieri. Aștept cu interes răspunsul dumneavoastră! O zi bună! Doamne ajută!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Se pare că ne pot obliga dacă îi lăsăm. Dacă ați observat din demersurile mele, cu intervenția Sindicatului, s-a putut abroga acest regulament. Dacă o minte „luminată dorește” vor introduce această obligație în lege și atunci nu mai ai ce face decât să-ți plângi de milă. Nu suntem departe de epoca comunistă, câteodată am impresia că „prostia” este la mare cinste. Așa am fost educați să nu acționăm și să-i lăsăm pe alții. Libertatea trebuie exersată altfel rămâne doar o umbră. Dacă doriți să schimbați ceva vă provoc să mă susțineți în construirea unei noi formațiuni sindicale. (Urmriți https://www.facebook.com/dascalu.aurel.9 - sau ultima postare pe blog) Astep raspunsul dumneavoastră: relu_dascalu@yahoo.com.

      Ștergere