miercuri, 24 februarie 2016

Memoriu ministrul educatiei - episodul II

             Domnule Ministru al Educatiei,
         Numele meu este Dascalu Aurel si sunt profesor titular de limba si literatura romana la Scoala Gimnaziala Alunisu, din comuna Spineni, judetul Olt. Va rog sa va sesizati si sa solutionati problema obligativitatii insotirii transportului scolar de catre cadre didactice si sa-mi comunicati datele solicitate mai jos.
         În urma sesizarii înregistrate cu nr. 81/4F/18.01.2016 ati declinat raspunderea catre ISJ Olt pentru a formula raspunsul. Doresc sa stiu numele persoanei care a hotarat acest lucru, pentru a formula o plangere in acest sens, chiar daca acesta este primul ministru insusi.
          Cum poate sa-mi raspunda tocmai Institutia pe care eu am acuzat-o de abuz?????
      Există o indiferență si o eroare de logică fantastică! Vă reamintesc ca toate raspunsurile le fac publice.
         Doar ministerul poate raspunde la o sesizare prin care mai toate inspectoratele școlare se fac vinovate de un abuz, care are conotații de natură penală. În loc să sesizați oraganele abilitate (de ex. Parchetul) ați procedat așa cum vă dictează conștiința (nu vă pasă!).
          Am atasat mai jos raspunsul ISJ Olt care demonstrează chiar ceea ce am sustinut în memoriul precedent.
         Haideți! să vă explic totuși cum trebuie să procedați: (cei incompetenți să plece acasă - distrugeți și ceea ce a mai rămas bun) - consultați un jurist capabil (de preferat unul care a ajuns în instituție pe competețe), căruia înmânați-i Regulamentul (mai bine zis: Regulamentele elaborate de ISJ-uri) aprobat de ISJ Olt, pe care vi-l trimit în attach, dacă acesta consideră că art. 10 (5) nu contravine Legii Educației, atunci vă rog să-mi comunicați acest lucru.
       ISJ Olt a trimis directorilor pe mail să treacă în fișa postului ca profesorii să însoțească elevii pe transportul școlar, deci ei au convingerea că Regulamentul este conform legii.
          Eu consider că nu, dumneavoastră domnule ministru ce considerați?
      Vreau un raspuns semnat de domnul ministru pentru că, în funcție de răspuns ,doresc să-l chem în instanță; sau delegatul care va semna. Voi formula, de fapt, si o plangere penală si doresc să stiu pe numele cui fac plangerea?
       Cred că nu este cazul să trimiteți și de această dată sesizarea la ISJ Olt să-mi răspundă ei în locul ministrului. Dacă ministrul nu are timp, comunicați-i să facă un bine și să se ducă acasă, ori poate să ceară demisia Inspectorului Scolar General Olt pentru abuzul de care se face vinovat.
        
                                                                       Cu deferenta,
                                  Mereu in prima linie - prof. Dascalu Aurel
         Domnului Ministru al Educatiei



     

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu